14 februari 2013

Team spatchcock






Ik word er zo langzamerhand wel flauw van, iedere dag uitzakken en dan nog geen mooie landingen ook nog ns een keer, maar gelukkig zak ik samen met Richard uit. Met hem en Anthony op stap hoef ik nauwelijks te vliegen om toch lol te hebben, wat een toffe gasten. En ook leuk: de zoveelste kangoeroe over de start, een enorme draak (een monitor, meer dan een meter lang en met een staart dikker dan mijn arm), een arend die eindeloos naast m’n auto met me mee vloog, schitterend, en wedgies die boven de start laten zien dat er wel degelijk termiek is. En tientallen parapenters op ieder open stukje en hier en daar ook in de bomen, en Mark die ik voor de derde keer in een tantrum zag omdat ie weer was uitgezakt, deze keer zelfs dichter bij de berg dan ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten