27 maart 2022

Nederlandse lucht happen

 's Ochtends bij het opladen kon ik m'n vleugeltje niet houden en 's avonds trok ik het opnieuw niet. Een kleine Fun! Nog geen 26 kilo! Ik ben al m'n kracht kwijt en ondanks dagelijkse push-ups heb ik het nog lang niet terug. Het lieren zelf ging gelukkig goed, de omstandigheden waren prima en Tom lierde me heel rustig omhoog, dus dat lukte allemaal wel. Ik had alleen geen kracht over voor als er iets raars zou gebeuren. Dus toen bij de laatste trek het overschakelen niet lukte gooide ik maar los n plaats van tot het gaatje proberen om het tweede lijntje aan te haken. De twee eerdere vluchten lukte het toch niet om termiek te pakken, het zat er wel maar was flink verwaaid. Alex bleef langer boven maar kon toch ook geen uren vliegen. Verder kwam er niemand, ze hebben de afgelopen dagen al de sterren van de hemel gevlogen dus de behoefte was niet zo groot. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten