14 maart 2022

Thuisreis

als je je best doet kan je in ieder geval de Condor zien
 

Vrijdag was een verloren dag, omdat Jamie en Owen naar de ceremonie voor David Glovers broer gingen. Jamie bracht me naar het hotel dat ik in Inglewood had gereserveerd, treurig om afscheid te nemen maar wel superdeluxe dat ze me met bagage en al afleverde. Zaterdag haalde Lon me daar weer op en dat kwam dan weer perfect uit, dat we nog een hele dag de tijd hadden om bij te praten en het huis in Hollywood te bewonderen en de fotoos van hun vakantie te bekijken.
Vanuit het raampje kon ik bij het opstijgen vanaf LAX mooi twee delta's zien staan op Dockweiler, vooral de Condor was niet te missen. Daarna Crestline, en toen ik weer keek zag ik de adembenemende woestijnlandschappen van New Mexico. Ook de Noord-Hollandse duinen lagen er schitterend bij. Tot het eind toe een heel fijn reisje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten