29 augustus 2023

Tremp


Na nog een uurtje trackers testen met T, Jenny’s kind, was ik nog net op tijd om Gerolf bezig te zien met de LitespeedRS van Rich. Het hoogtepunt van de dag wat mij betreft. Gerolf is een fantastische leraar, helemaal terwijl hij met een vleugel bezig is, en we hadden het geluk dat het een oude dweil van een vleugel was waar dus ontzettend veel aan moest gebeuren. Met zagen tangen en een scherp mes ging hij het ding te lijf wij stonden er allemaal met respectvol afgrijzen omheen.

In Tremp troffen we de prachtigste wasserette ever, my beautiful laundrette (Timbo en Flic kennen Stephen Frears niet, kan je nagaan!) en met een auto vol schone was en boodschappen waren we na een stukje zwemmen weer in Ager. Het hele dorp is door deltisten overgenomen, overal zie je groepjes piloten en hier en daar mensen in korte broek en hemd met een helm op hun hoofd. Sasha raadde me aan om m’n gewoonten op start enigszins aan te passen in de hoop dat m’n bluetooth headset het blijft doen.

’s Avonds vegetarische paella in het middeleeuwse huis waar de Dotchins zitten, helemaal fantastisch. Het enige nadeel is dan automatisch de wijn maar tegen de tijd dat ik opgebouwd heb ben ik dat ook weer vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten