20 augustus 2019

Geen vliegweer





Slechte weersvoorspelling en teveel rugpijn, dus ik laadde niet eens op. Maar er werd wel een taak uitgezet, dus ik klom met m’n twee stokken en korsetje de berg op, dwars door de struiken want er zijn geen looppaden. Vijfenzestig minuten en dan sta je op de start, met te weinig kleren stom genoeg. M’n timing was wel perfect, kort nadat ik was aangekomen ging het window open en even later hing iedereen hard z’n best te doen om niet uit te zakken. Ik reed naar het doellandingsveld in Llivia want als ik er overmorgen heen vlieg met m’n Litesport wil ik wel graag weten hoe het erbij ligt. Er waren er al een stuk of tien en er kwamen er nog een boel bij, maar op Francois na had niemand de hele taak gedaan.
Met m’n laatste tramadol naar bed, maar erg goed lukte het slapen toch niet. Wel toen het ochtend werd en de regen op m’n tent kletterde. Ik deed er een paar uur over om te ontbijten, tanden te poetsen en af te wassen en dat alles min of meer droog, en toen was ik nog niet helemaal wakker. Het bleef maar gieten dus we togen met z’n allen naar Llo voor de baden en sauna. Lekker, maar na een paar uur zie je scheel van verveling zelfs als je met iedereen een beetje babbelt. Vervolgens naar Spanje voor een lunch met tapas en erg goeie sangria, en toen het ophield met regenen was de dag alweer voorbij. Morgen belooft een geweldige dag te worden dus als m’n rug meewerkt (en Petr zich aan z’n belofte houdt om m’n vleugel te dragen) pak ik de Litesport. Voor waarschijnlijk één van de laatste vluchten van dit seizoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten