28 augustus 2019

Huishoudelijk dagje


Kenny en Kathryn zijn naar hun werk, Kian is naar z’n oppas, en ik kon om twee uur bij de garage terecht. Hij gaat m’n auto repareren en het wordt niet eens belachelijk duur, maar nu zit ik wel vijf dagen zonder auto. Never mind, Jamie e.a. haalden me op. De hele middag zaten we op schommelstoelen aan de boulevard te kletsen over piloten en wedstrijden, over vrienden en eikels, over ouder worden en over sporten. We besloten dat we helemaal geen zin hebben om toeristische dingen te gaan doen, maar toen ik eenmaal terug in Kathryns huis op de bank lag met m’n boek bedacht ik dat ik het toch geen week vol ga houden om helemaal niks te doen. Dune de Pilat gaat waarschijnlijk niet lukken omdat het er bij weinig wind stikt van de parapenters, onmogelijk om daar met een delta tussendoor te vliegen. Voor fietsen in de Dordogne zijn we te lui. Misschien hebben ze wel wat cultuur in Biarritz? We zullen het meemaken. Eerst weer even kalmeren na alle autostress en verder het leven zonder vliegen herontdekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten