11 augustus 2019

Rustdag


Vanmorgen was het helemaal duidelijk: teveel rugpijn en bovendien harde wind. Ik tutterde wat rond met een knoop aanzetten hier en een wasje draaien daar, beetje kletsen, oefeningen en thee en ontbijt en voor ik het wist was het twaalf uur en was Mart al weg. De rest van de dag lagen/zwommen/peddelden Phil, Shaun en ik op het mooiste meertje ter wereld. Toen ik eind van de dag probeerde de rits van m’n harnas te repareren bracht RenĂ© me spontaan naar Bertrand in Eguiyans maar die had geen spullen en ook geen tijd om me te helpen. Desalniettemin is het altijd weer tof om te merken hoe aardig en behulpzaam mensen kunnen zijn.
Morgen regen en onweer en mogelijk grote hagelstenen. Ik heb nog steeds niet besloten of ik opbreek en naar de Belgen in St. André verkas, of gewoon tot de veertiende hier blijf. Ik heb een enorme hekel aan inpakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten