09 augustus 2019

Phpd


Alweer een foute gok: ik voegde me opnieuw bij Francoises groep zodat ze mijn Litesport zou kunnen vliegen, maar Thierry en consorten vlogen op Mison en ik baal ervan dat ik dat gemist heb. Wij hebben de hele dag op de Longeagne zitten wachten op veilige omstandigheden, en uiteindelijk zakte ik als een baksteen naar het vliegveld voor een duidelijk minder denderende landing. Met de Fun! Daarna moest ik nog op Francoise wachten en op Pascal met mijn pakspullen, dus uiteindelijk reden we pas na zeven uur weg. Ik wilde perse nog een rondje zwemmen, het beste kadootje voor m’n rug (al protesteert m’n schouder wel als ik te lang doorzwem). Die rug is inmiddels e cht een drama, vooral als ik ingehaakt naar de start strompel. Niet bevorderlijk voor een goeie start en op m’n eentje op- en afladen is al helemaal onmogelijk. Ik doe braaf m’n oefeningen ’s morgens en ik probeer dus elke dag een stukje te zwemmen, en verder moet ik het hebben van ibuprofen en veel hulp. Toch hoop ik vandaag eindelijk eens een echte vlucht te maken in plaats van alleen maar een plouf. Anders vergeet ik werkelijk hoe ik kan vliegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten