25 december 2019

Starwars


Op de fiets naar Softy’s (Jamie en Rachel) was een heel gedoe met Charlie achter me aan en mijn pogingen om Conrad bij te houden. Maar ik wilde perse fietsen zodat ik iets zou kunnen drinken en bovendien vind ik het heerlijk om de weg te weten en naar huis te fietsen wanneer ik naar huis wil. Jamie had de tuinbioscoop weer geinstalleerd zodat we een paar afleveringen van de laatste Starwars konden zien. Sofa’s, Louis die al blatend voor ons langs liep in de hoop op aaien (ik peins er niet over, schapevacht is supervet smerig), allround sound uit gigantische boxen en een zachte motregen. Om een uur of twaalf lag ik in bed, Selmsy en Charlie kwamen uren later met een ubertaxi.

Vanmorgen over het strand naar de pool terwijl Conrad probeerde om vliegend bij het café te komen, maar het was net iets te cross en te licht. Hij bewoog wel veel sneller dan ik, ploeterend door het zachte zand, en terug op Dixon kon ie alsnog een beetje vliegen. Daarna lokte hij ons mee naar Catho’s waar ik een glijvluchtje maakte. We vonden het teveel werk om de vleugel terug naar de start te krijgen en dan Charlie een glijvluchtje te laten maken dus we pakten de Fun weer in en deden onze kerstboodschappen. De rest van de dag is voor wassen en poetsen en dutten want de zee ga ik niet in, er liggen bluebottles op het strand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten