23 december 2019

Terug in Newcastle






Niet uit bed te sláán, hoofdpijn, superduizelig. Pas na uren zwabberend op m’n benen begreep ik dat ik flink gedehydrateerd was. Dus dáárom viel ik in slaap ergens bij Muswelbrook, vlak voor ik met Charlie kon wisselen. Er zat gelukkig niemand naast me en ik schrok net op tijd op, maar het was foute boel. Ik dacht dat het van de hitte kwam en de rook die ik niet echt merkte maar je kon wel goed zien dat de lucht harstikke vuil was. Het land dor en keihard, om de tien meter doodgereden kangoeroes. De dieren komen op het bermgras af, het laatste wat nog eetbaar voor ze is, vandaar al die roadkill.
Vanmorgen had ik dus nergens zin in ondanks de prima wind voor Scenic. Charlie was ook niet gemotiveerd omdat ze gisteravond met Conrad naar een trashionparty was, een antikapitalistisch feest waar iedereen in trash gekleed diende te gaan en waar zoveel mogelijk outfits geruild moesten worden. Ik was er te moe voor, achteraf ook logisch. Bovendien hadden we een zware middag op de lage duintjes voor Dixon park. Selmsy bleef onvermoeibaar de vleugel naar boven lopen en weer mee naar beneden rennen, de beide huurders kregen hun eerste lessen en Charlie en ik deden een paar starts tot we erbij neervielen en Selmsy de vleugel weer naar huis droeg. Vanmorgen hebben we gelummeld, zijn op de fiets naar de vvv gereden wat voor Charlie een enorme inspanning bleek. Daarna lezen, jongleren, hoepelen, Selmsy mocht met z’n nieuwe electrische scateboard spelen en Charlie probeerde het op een gewone board, ik ben er te bangelijk voor. Dan maar een paar baantjes zwemmen in de oceanpool en straks koken en naar Starwars bij Jamie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten