18 januari 2013

Achterblijvers lijden aan PCB



Post competition blues, zelfs al deed ik niet mee met de wedstrijd. Het is waanzinnig heet en drukkend, ik ben verbrand en heb splinters in m’n billen van het vrijen in het gras, niemand heeft kunnen slapen zonder airconditioning, en het ergste is natuurlijk dat Forbes leeg en doods is.
De laatste twee dagen, met de mooiste lucht van de hele maand, zakte ik uit en ik ben er nog niet vrolijk over. Maar beide avonden was het supergaaf om de finish te zien, de spanning en het gejuich en de blije uitgeputte piloten. En ook het drama van de mensen die het net niet haalden, na zes of zeven uur in de lucht.
Het feestje was niet zo flauw als andere jaren, er was een goeie zangeres en we konden dansen, maar om één uur was het afgelopen.
Ik ben verhuisd van de dure en slecht uitgeruste Riverside camping naar de goedkope maar rivierloze camping op het industrieterrein. Absoluut onmogelijk om enigszins af te koelen, elke twintig minuten een kouwe douche en dan weer een dutje op m’n luchtbed. ’s Middags met Neil mee naar de Zwitsers, die wel een zwembad hebben maar het water is harstikke warm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten