20 januari 2013

Teleurstelling



De ergste teleurstelling is het geen gebruik maken van de meest ideale kansen: prachtige cumultjes, sleep op het moment dat wij dat wensen, Forbes, een toegewijde chauffeur. M’n rits doet het, de wind blaast ons precies langs de hoofdweg over een terrein dat ik goed ken. Toch lukt het me alweer niet om wolkenbasis te bereiken en zak ik vlakbij het vliegveld uit, met een suffe landing als natrap. Ik kan niet verzinnen wat het is, ik heb hier, met dezelfde vleugel en hetzelfde harnas, mooie vluchten gemaakt. Ik ben fit en ontspannen, er zijn geen gaggles om me weg te jagen en ik heb geen radio om me af te leiden. Pedro denkt dat m’n sprogs misschien te laag staan zodat het moeilijker zou zijn om te klimmen, maar volgens mij hebben sprogs sowieso geen effect als ik de vg los heb. Ik overweeg om vandaag een gaatje langzamer te trimmen, misschien dat Marco dan geen honderd hoeft te vliegen om mij een beetje hoger achter zich te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten