11 januari 2013

Taak verprutst



Vandaag lag het echt niet aan de condities of de taak, ik maakte gewoon een domme fout. Het was een vervelende gaggle, en hoewel de termiek uitstekend was wilde ik liever iets minder moois maar dan voor mezelf. Dus toen de gaggle de enige juiste route koos, noord langs Mount Mitta, overtuigde ik mezelf ervan dat er aan de lijzijde ook stijg zat. Bij het vliegveld zakten we met z’n vijven of zessen uit. Toen Howard me gevonden had moesten we eerst een lekke band verwisselen en Howie is niet zo snel, dus ik lag pas om zes uur in de rivier. In plaats van koken en eten verkleedden we ons voor de crossdressing party, maar dat viel nogal tegen. We zagen er geweldig uit maar het bleek een soort miss-verkiezing te zijn met de ColacColac-kampeerders als publiek. De briefings in de ochtend zijn leuker (met Hubert die elke ochtend een nieuwe tekst over Stuwy ten gehore brengt; Stuwy is Flip van Corryong) en ik had geen zin om de kampeerders te amuseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten