15 januari 2013

Koeler



Ik was totaal afgepeigerd gisteren en een beetje down. M’n vlucht was helemaal niet zo slecht maar ik begrijp toch niet waarom ik elke dag al na een uur, anderhalf uur zo moe ben dat ik wil landen. Ik heb besloten dat het aan m’n harnas ligt en vandaag ga ik proberen te vliegen met kleinere schoenen, zodat ik een beetje ruimte heb om te bewegen. Wel eng om op lichte schoenen te landen en eventueel ver te sjouwen, en dat met een pijnlijk verzwikte enkel. Maar er moet iets gebeuren want verdorie nou ben ik in Forbes en nou wil ik m’n pb verbeteren ook. Dat betekent 200 km vliegen, met een Litesport kost dat minstens vijf uur.
’s Avonds nodigde Bruce me uit voor de crewparty. Zo gaaf om minstens dertig mensen te zien die zich dag in dag uit compleet uit de naad werken. Het is zwaar voor de piloten, het is nog veel zwaarder voor de tuggies, en het heftigst is het voor de mensen op de start. De hele dag in de zinderende hitte en het stof rennen en duwen en trekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten