26 januari 2013

Laatste Forbesdag



Wie had ooit gedacht dat ik nog ns bij Lennie zou logeren? Maar here I am, Len bood een droog bed aan net toen ik besloot een cabin te huren nadat m’n tent compleet verzopen was in het onweer met slagregens van vanmiddag. Ik was geland vanwege het onweer in de verte, nog niet griezelig dichtbij dus Claudia bleef wel vliegen en Pedro schudde z’n hoofd. Het was misschien wel een beetje overdreven om hard op zoek naar sink te gaan, maar ik vond de lift veel te gemakkelijk, de wolken te groot en de buien te dichtbij. Het is me zo’n keer of tien overkomen dat ik vreselijk graag naar de grond wilde en dat het waanzinnig veel inspanning en hart-in-keel-kloppingen kostte om hoogte te verliezen. Zover wil ik het niet meer laten komen; angst is niet leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten