21 januari 2013

Dreigende luchten



Krijg nou wat, deze keer zakte ik niet uit maar landde ik binnen een uur op het vliegveld omdat ik niet het risico wilde lopen in een storm of gustfront terecht te komen. Er regende al een forse bui ten zuiden van ons toen ik omhoog draaide, in het westen was het flink donkergrijs en overal groeiden de bloemkolen verticaal. Terwijl ik in m’n tweede bel boven Forbes hing zag ik twee nieuwe regenbuien naar het noorden en zuidoosten, met andere woorden er was geen duidelijke richting waar géén onweersrisico bestond.
Ik moest nog m’n best doen om terug op het vliegveld te komen, en maakte verdorie weer geen mooie landing, maar Marco was er in no time om de hangar te openen zodat ik niet hoefde in te pakken.
Claudia vloog wel door naar Parkes en terug en ze is dolgelukkig met haar vleugeltje. Ik had graag samen gevlogen maar ik ben gewoon niet in voor teveel spanning en stress.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten