25 november 2012

Gulgong taak 1



Ik zou niet zo vreselijk afgedraaid moeten zijn na één dagje, maar ik ben helemaal op. Stond vanmorgen met typische uitdrogingshoofdpijn op, ik ben inderdaad vergeten te drinken de afgelopen dagen en ik had ook al geen isotoon in m’n drinkzak. Nou ja, toch leuk gevlogen, 47 van de 125 kilometer, net geen drie uur. En ik kreeg weer complimenten over m’n sleep, erg fijn om tenminste één aspect van het vliegen echt compleet onder de knie te hebben. Kath liet me ook weten dat ze onder de indruk was van m’n vliegen voor het tweede keerpunt, heel aardig maar ik denk dat ze er eigenlijk op doelde dat ik zo hoog zat. Maar ik was wel erg langzaam en na het tweede keerpunt, toen we tegen de wind in moesten, verloor ik al m’n hoogte en begon ik me zorgen te maken om het landen. Dat verliep dan ook slecht, downhill zonder wind gooide ik gewoon de bar van me af en deed ik zelfs m’n ogen dicht! Ik werd flink gestraft want nu stond ik twee kilometer van de weg af, het kostte me een uur om alles naar boven te sjouwen. Jamie haalde me op precies toen ik net klaar was en het begon te regenen, super. Nu half negen naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten