20 november 2012

learning some skills



Gaaf gaaf gaaf gaaf de hele dag op Dixon Park gespeeld, supergoeie wind en ik heb eindelijk getopland joehoe! Het is een vrij tricky plek om te toplanden, een klein schuin aflopend driehoekje dat net niet recht op de kustlijn/wind ligt, met electriciteitskabels eromheen en een paar bankjes. Het is het geduld van Cameron die me op MteCucco geleerd heeft rond te lopen met m’n handen aan de basebar, van Conrad en Selmsy die me geleerd hebben achteruit te vliegen door uit te duwen, en Ricky en consorten die de Fun hebben ontwikkeld. Super! Op oefendagen met mensen aan de zijkabels en sullige hopjes en groundhandling oefeningen merk ik niet echt dat ik veel leer, maar vandaag kwam het allemaal bij elkaar en ging het vrij gemakkelijk. In de loop van de dag heb ik zo’n vijftien, twintig landingen en weer starts gedaan, en ook een hoop mislukte approaches en een paar landingen in het park. Alles even leuk en leerzaam.
Nu moe als een uitgespeeld klein kind gauw naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten