24 december 2013

Dixon park



Yes! Topdag op Dicko’s, ook al  was de wind te zuidelijk om approaches te doen en te zacht om naar Scenic te vliegen. Nou ja,  er werd wel getopland en Harry vloog naar Scenic en terug, maar ik ben niet zo’n hotshot en bovendien vloog ik op Conrads nieuwe Malibu en een keer met Karls Fun 190, iets te groot voor mij en daardoor nogal stijf.. Het was bewolkt en eerst nog een beetje miezerig, maar toch t-shirt-temperatuur ongeveer. Vanmorgen om zes uur eerst een paar baantjes in de ocean pool gezwommen, daarna K3 voor de kinderen vertaald, vanmiddag tussen het vliegen door gauw even inkopen gedaan omdat morgen alles dicht is, maar verder de hele dag mooi gestart en geland, gestart en geland, keer op keer en iedere keer helemaal goed. M’n arm is nu wel aan een beetje rust toe, maar ik ben weer helemaal voldaan. Kan mij het schelen dat Sunshine Shane (de lokale misogynist) m'n vleugel niet even wilde vasthouden omdat ie luidkeels meende dat ik niet kan vliegen. Daar had ik dan toch mooi Kotzy tegenover, die helemaal begon te glimmen toen ik vertelde dat zijn filmpje van vorig jaar populair is op facebook. En Hairy Karl die me lief complimentjes bleef geven, Selmsey, en Conrad die laat weten dat ik bijzonder uitstekend start. Paul Crimmings die me had gemist, Swifty die het net zo eng vindt als ik om downwind naar de heuvel toe te draaien, ene Mike die ik nooit eerder had gezien. Iedereen blijft vragen waarom ik niet hier blijf wonen, en eerlijk gezegd is het lastig te beantwoorden. Maar ik zou mensen thuis net zo erg gaan missen als dat ik nu de Dixon crowd te weinig meemaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten