19 december 2013

Lummelen




gorgelende magpie probeert me het brood uit de mond te intimideren


de tuin met handig trapje

lichtknopjes voor de huiskamer
voorlezen voor het slapen

Ook al is er een nieuw huis, sta ik nog steeds te tollen van de jetlag en woont Fluffy tegenwoordig in Newcastle, het lijkt toch alsof ik pas gisteren vertrok. De kinderen zijn geen spat veranderd, ook al ‘graduated’ Maya gisteren van de kleuterschool. Enigszins verwijtend constateerde ze dat ik daar niet bij was.
Heb vandaag niet veel uitgevoerd, lekker lui. Selmsy kwam hallo zeggen en Hairy Karl belde, ik heb een paar baantjes in de pool gezwommen tot m’n arm zich teveel meldde, de rest van de dag in de zon en de knoerdharde noordoostenwind in de tuin gelegen. Volgens Conrad had ik op Dudley kunnen vliegen maar zelfs als ik fit was geweest had ik het toch niet aangedurfd met deze wind.
Treuriger is dat Denman niet doorgaat, omdat de trike kapot is. Er is weinig kans dat ik er deze vakantie nog kom, en ik weet niet zeker of het nog niet afgegraven zal zijn als ik een volgende keer naar Australiƫ kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten