20 december 2013

Northern beaches




Ward kwam me vrij vroeg ophalen, ik voel me de hele dag erg onuitgeslapen. Maar het plan was om eindelijk eens de northern beaches te vliegen, met Karl en Suzie, en ik mocht Camerons F2 gebruiken. Helaas, ik heb Palm beach en de privé-startplek gezien, maar de wind kwam uit de rug en de vleugels zijn niet eens van de auto af geweest. Onderweg zijn we wel gezellig bij Dick en Duncan de carbon magicians langs geweest, en we kregen een uitvoerige uiteenzetting over de Moyes basebars met uitzettend foam en de load op de hoekstukken als je op de dolly rondstuitert en de kracht van de lijm en de manier waarop carbon sails geperst worden. De rest van de middag dronken we bier en kletsten flauwigheden aan een ongemakkelijke picknicktafel, om pas veel te laat en met keiharde muziek terug naar huis te rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten