27 december 2013

Forbes




“H is here!” hoor ik een paar keer. Knuffelen en zoenen, hier en daar al een beetje bijkletsen over hoe de genezing gaat of hoe de nieuwe baan bevalt. Na de inschrijving komt Michelle de vegetariërs halen om als eerste langs het eten te lopen. Bill staat ertussen, ik zeg dat ie achteraan moet sluiten of vegetariër worden, z’n reactie is nog als vanouds guitig. Ook al is ie nu toch wel echt verschrikkelijk oud. Moyesvrouwen Molly, Vicky en Grace zien er weer ongelooflijk knap en fit uit. Cameron heeft bloeddoorlopen ogen van het vliegen vandaag. Cousin Rob draagt een nieuwe blouse, en ook Zhenshi beweert dat ze er anders uitziet dan anders. Nils spreekt behoorlijk goed Duits, Wesley is moeier dan ik, Jamie bulliet me de open class in zodat we een heuse damescompetitie hebben.
Zodra de linzenburgers naar binnen zijn smeren we ‘m, Conrad heeft gisteren nog een late dienst gehad en ik heb nauwelijks geslapen. Het huis is nogal armoedig, en erg duur, en onhandig ver van het centrum, maar ik heb een eigen kamer en een behoorlijk bed. Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten