18 november 2015

Luxe in Forster









Dit is waanzinnig. We zitten op de veranda van een soort miljonairsachtig huis, in de schaduw van ruisende bomen waar allerlei zangvogels in kwinkeleren, met een schitterende lagune in beeld tussen de boomstammen waar we net een duik genomen hebben. Toen Conrad gisteren zei dat ie naar huis wilde en ik moest beslissen of ik mee terug zou gaan, dacht ik dat het wel gezellig zou zijn om met Jamie naar Rainbow Beach te rijden. Dat is het ook, en dit toppunt hadden we allebei niet echt verwacht. Nou ja zij heeft het geboekt omdat het er zo goed uitzag maar we lopen allebei opgewonden te gillen bij ieder gaaf ding dat we nou weer ontdekken. Een prachtige schommelbank, enorm, je kan er makkelijk met vier man op liggen. Fraaie en comfortabele meubels. Een reuzedouche. Enzovoort enzovoort. Het is even een heel andere wereld dan met m’n andere vrienden, Jamie houdt van luxe en is gewend om te reizen als een zakenvrouw. Leuk, en gezellig. Ik heb m’n eigen auto en al m’n kampeerspullen in Newcastle gelaten, misschien niet verstandig want het is de vraag of ik het een complete week naar m’n zin heb in een gezelschap dat zo anders is dan ikzelf, maar het was te suf om achter elkaar aan te rijden en niet even al onze gemeenschappelijke vrienden en kennissen en onze respectieve affaires door te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten