16 augustus 2024

Gecancelled

ik heb een nieuwe buitentent nodig


Shaun vloog 100 km met z'n Funfex en had geen retrieve nodig omdat hij het ding in de trein mee kon nemen

 Het regende toen we opstonden en er was onweer voorspeld, dus de dag werd zonder briefing gecancelled en wij togen naar de Decathlon. Dat bleek een vergissing want het was uitstekend vliegbaar, alleen niet taakbaar. Toch was ik niet over m'n toeren zoals ik een paar jaar geleden zou zijn geweest. Ik maak me eigenlijk meer druk om het vooruitzicht dat iedereen 'm smeert zaterdag en dat ik dan nog een week vakantie heb maar niemand om mee te vliegen.
Bij het feest zat ik tussen Ollie en Mike en tegenover Babs en Tim te bedenken waarom ik het toch zo naar m'n zin heb bij de Britten. Het is hun humor en uitstekende organisatie maar toch ook hun uitgesproken waardering. Stephen vertelde over een taak lang geleden waarin ik kennelijk gewonnen heb van drie of vier andere vrouwen, waaronder Jenny, ik herinner het me absoluut niet meer. Maar het is leuk om gekend te worden als een verdienstelijk wedstrijdpiloot.
De band van Niek was fantastisch. Ondansbare jazzy muziek maar dankzij de topkwaliteit bleven we alsnog de hele avond dansen. Vanuit m'n bed, later, hoopte ik dat ze de hele nacht door zouden spelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten