14 augustus 2018

Icaro heartland


Gary-en-Trudy’s huis is superdeluxe. Volledig geisoleerd, alles duurzaam, vloerkoeling/verwarming en dubbele ramen, electrische luiken, licht en ruim en met mooi uitzicht vanaf het grote balkon over de Alpen. Tig wc’s, logeerkamer met ingebouwde douche, ruime hobbykelder en slimme katteluikjes. Bovendien is Trudy een gepassioneerde kok. Beter dan de clubcamping met verrotte douches zonder deur en een modderig veldje om m’n tentje op te zetten. Het stortregende hier gistermiddag, doodeng om over de schokkend slechte wegen te glibberen zonder enig zicht. Een paar dagen geleden reed ik m’n wiel aan flarden toen ik door een put reed, en in de stromende regen met een auto mudvol bagage wil ik dat niet nog een keer meemaken. Ik reed dus als een bejaarde oma naar Laveno, voor een laatste ijsje met Don, die ik zal missen, en met Scott, die ik nooit meer hoop mee te maken. Wat een nare, gierige, onbehulpzame, trage, egoïstische eikel! Arme Doggie, hij moet er nog drie dagen mee op stap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten