20 augustus 2018

onweer


Kirsty


Ik stond met m’n Fun bovenaan het vlonder opgebouwd, dus ik moest zeker weg zijn voordat het wedstrijdwindow zou openen. De omstandigheden waren nogal twijfelachtig, ik stond zelfs op het punt om noord te starten en draaide al in m’n harnas toch maar om naar zuid. Verre van ideaal maar ik startte goed en zakte meteen uit op de vis, waar ik een goeie landing maakte. Liftte terug naar boven om m’n pakzak op te halen, kreeg een lift naar de camping van Babs, en daar raakte ik zo gefrustreerd over de scoring dat ik er de brui aan gaf. Vanmorgen opgelost met André, die het ook niet kan helpen dat FS een waardeloos programma is en dat de wedstrijdcommissie of Harm totaal niet overleggen met ons als scorers. Ik voel me niet serieus genomen en als de software dan ook nog tegenwerkt heb ik er geen zin meer in, maar goed ik probeer het de rest van de week toch maar te doen.
Terwijl ik zat te frusten over default paraglider settings en racetaken voor de sportklasse, trok de lucht zwart en kwam Martin landen vanwege bliksem en turbulentie. Het werd een angstig uurtje met piloten die hoog aankwamen en in het – gelukkig beperkte – gustfront moesten landen. De rest van de dag plenste het.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten