19 augustus 2018

Inschrijving NK


Niet zulke geweldige vooruitzichten, een katertje, en ik moest zeker om vier uur m’n spullen klaar gaan zetten dus ik besloot om niet te vliegen. Zie hoe ver ik gekomen ben, van de dagen dat ik er absoluut niet tegen kon als we niet om tien uur naar boven reden zodat er kansen waren op twee of zelfs drie vluchtjes op een dag. In plaats van vliegen nam ik Fleming mee naar het Plan d’eau voor een potje peddelen en zwemmen. Om vijf uur begon de inschrijving, met alle vragen en problemen. Eentje zonder sportlicentie, tien met te weinig dekking op hun aansprakelijkheidsverzekering, instrumenten die niet goed werken en natuurlijk mijn windows 10 dat voortdurend het stuurprogrammaatje voor de Compeo’s vernieuwt. En dan maar 29 inschrijvingen, ik denk deels doordat Gerolf zijn clinic hier doet deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten