22 augustus 2018

Taak 3


Ik heb het weer perfect voor mekaar, tenminste zolang ik de Fun vlieg die aanzienlijk lichter en makkelijker is dan de Litesport. Voor de briefing heb ik m’n harnas in Tims en Babs’ auto, we rijden meteen omhoog, ik begin te sjouwen en halverwege kom ik Rosien tegen die me het lastige stuk omhoog helpt. Ik start als eerste, land keurig op de vis, Babs pikt me op en zet me op de camping af. Ruim voor drie uur, dus ik heb nog even tijd voor boodschappen en dan ga ik landingen kijken en tracklogs downloaden. Ik raak nog steeds gefrustreerd, gisteren moesten we ons bijvoorbeeld verplaatsen vanwege de regen en prompt begon windows 10 een nieuwe versie te updaten. We hebben een aparte klasse 5 wedstrijd gemaakt, drie dagen in de wedstrijd! Er was een hoop gesputter over de sportklasse, maar nadat ik met alle kingpost-deelnemers had gesproken en hen had gevraagd wat zij eigenlijk willen, kwam er toch een passende taak voor ze en nota bene Otto haalde zijn eerste goal. Super. Otto was nou juist de enige die graag een race wilde en die dus wilde wachten op een startgate, maar bien, mogelijk denkt hij er nu anders over. Goal halen in een wedstrijd is het mooiste wat ik kan bedenken in het leven (ok ik heb geen kinderen, misschien is een baby baren ook wel leuk) en de eerste keer is helemaal euforisch. Voor mij was dat in de womens worlds in Greifenburg, en ik teer er nog altijd op.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten