09 maart 2013

Labour day weekend



Ik had me er op verheugd om met Tove te vliegen, maar ik kon pas ruim na haar en Grant starten en toen zakte ik nog uit ook. Tegen de tijd dat ik eindelijk op hoogte zat, na m’n tweede start, was de hele club al kilometers weg en stond Tove op de grond. Ze was in een wijngaard geland, en moest een heel stuk door de velden lopen voor ze aan een weg kwam. Toen ze omkeek bleek er een groot bord met ‘quarantaine, toegang absoluut verboden’ te staan. Gelukkig stelde de boer die haar achterop kwam vast dat ze net niet door de besmette velden was geweest.
Ik vloog tien kilometer richting Seymour, draaide toen om en haalde het veld net niet. Waar ik geland was kon ik geen poort vinden, alleen een driedubbel breed hek onder stroom. No way dat ik m’n spullen er op m’n eentje uit zou krijgen, maar dat bleek ook niet nodig. Terwijl Colin al in de auto zat om me te komen ophalen, stopte Neils vrouw en bood me een lift aan. Ze had een lekke band die we eerst in noodtempo verwisselden. Terug op het veld sprong ik in de auto om Tove op te halen, vervolgens Paul die vlakbij maar toch in the middle of nowhere stond, dus uiteindelijk draaide ik toch een compleet retrievecorvee van twee uur rondrijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten