15 maart 2013

Werken op Trawalla airfield



Ik word knetter van de marshflies, Rohan en z’n familie dulden geen tegenspraak, de kans op een mooie lange vlucht en dan retrieve is vrijwel nihil en één van de leerlingen heeft haar eikel van een man bij zich. En toch blijf ik nog maar even hier. Vanmorgen drie cartows met de Fun 160 gedaan. Niet zo spectaculair allemaal maar ik landde op de spot en maakte enorme indruk op de dames.
En weer de hele ochtend rijden met de trailer, om te eindigen met twee vluchtjes en goeie landingen. Leuk om Mandy en Mel hun eerste echte hoogtevlucht te zien maken, en goed om te leren cartowen. Maar het zou aangenamer zijn als Rohan me niet voortdurend liet weten hoe ik aan m’n stuur moet draaien of hoe ik m’n pedaal in moet trappen, in plaats van eenvoudig te vertellen waar ie me  hebben wil. Als je mensen leert zeilvliegen is het waarschijnlijk het beste als je ze exact vertelt hoe ze iets moeten doen, maar mij werkt het nogal op m’n zenuwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten