30 maart 2013

Tandem towing

Bijna elke dag weer hier, realiseer ik me hoe ontzettend ik bof. Wat een heerlijke dag. Ik was net opgebouwd toen de hele meute aankwam, ik deed twee sleeps en genoot van het uitzicht en de makkelijke landingen. Nog voor één uur was ik klaar om met Cameron een tandem te doen. Hij heeft net z’n endorsement gehaald en had nog nooit ge-aerotowed met een tandem. Nou ben ik de ideale passagier-proefkonijn: niemand kan zo goed een zak aardappelen nadoen als ik. Twee leuke vluchtjes met hem waren genoeg om duidelijk te maken dat hij ook dit uitstekend kan, en terwijl hij een jochie meenam dat de hele middag met de dolly had lopen sjouwen deed ik nog twee sleeps met m’n Litesport. Daarna inpakken en aan het bier, en toen iedereen vertrokken was namen Pete en z’n vrouw me mee naar het dorp om in de pub uitstekend te eten. Nu ben ik helemaal alleen in de hangar en morgen kan ik ofwel hier nog een paar sleeps doen, ofwel naar Glennies voor wat soaren en een spannende landing, ik denk met de Fun.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten